Bewonerscommissie Zusterhuis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kapotte lamp in de fietsenstalling HRH/AvS 20140508

Ga naar beneden

kapotte lamp in de fietsenstalling HRH/AvS 20140508 Empty kapotte lamp in de fietsenstalling HRH/AvS 20140508

Bericht  Peter22 wo 07 mei 2014, 22:37

Hoi,
de kapotte lamp in de fietsenstalling is gemeld (8 mei) bij de Boex. Niet als eerste door mij bleek toen ik de boex belde, maar door de buren; waarvoor dank.
Melden via de site mijnboex lukte niet, de optie 'fietsenstalling' als gemeenschappelijke ruimte ontbreekt. Ik heb dat ook nog bij de Boex aangegeven, maar dat hadden de buren ook al gemeld, weer goed! Het ontbreken van die optie was intern bij Boex al doorgegeven aan de mijnboex verantwoordelijken.

Ik hoop dat die optie in mijnboex er snel komt, dan kunnen wje zien of iets al dan niet al gemeld is.

mtvrgr,
Peter HRH 22

Inmiddels -woensdag 21 mei- stvnzkn: na 3x bellen over voortgang/waarom het zolang duurt. Het is waarschijnlijk niet een kapotte (gloei)lamp, maar een defect in de armatuur. En dat gaat heen en weer tussen afdelingen van Boex en externe firma(s), met misverstand en vertraging. Ik heb nu net 2 mannen van de TD van Boex begeleid naar de fietsenstalling en het armatuur in kwestie, afwachten of het nu wel in orde komt.

mtvrgr,
Peter HRH 22


Laatst aangepast door Peter22 op di 20 mei 2014, 22:22; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : update)

Peter22
Admin

Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 27-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

kapotte lamp in de fietsenstalling HRH/AvS 20140508 Empty info stvnzkn voortgang

Bericht  Peter22 di 20 mei 2014, 22:24

zie eerdere bericht

Peter22
Admin

Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 27-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

kapotte lamp in de fietsenstalling HRH/AvS 20140508 Empty inmiddels gerepareerd

Bericht  Peter22 wo 21 mei 2014, 08:59

Inmiddels is de lamp in de loop van woensdag gerepareerd.
gr,
P

Peter22
Admin

Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 27-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

kapotte lamp in de fietsenstalling HRH/AvS 20140508 Empty Re: kapotte lamp in de fietsenstalling HRH/AvS 20140508

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum