Bewonerscommissie Zusterhuis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

badkamer onderhoud

3 plaatsers

Ga naar beneden

badkamer onderhoud Empty badkamer onderhoud

Bericht  Peter22 di 07 feb 2012, 10:08

Hoi,

ik ben blij dat de Boex de keukens heeft vernieuwd. Maar bij mij is ook de badkamer wel aan wat onderhoud toe, naast de kranen die zijn vervangen bij het keuken onderhoud.
De opbouw rond de douche bak is van spaanplaat en aan 1 zijde is de kopse onderkant niet afgewerkt of naadloos aangesloten op de grond en dus toegankelijk voor vocht. En vocht en spaanplaat... dus die wordt slechter, er vallen zeiknatte stukjes spaanplaat op de grond.
Daarnaast heb ik wel wat schimmelplekken, ondanks dat de electrische aanzuiger op standje 3 staat tijdens en na het douchen. Verder grote naden bij de aansluiting van wanden en plafond.

Van de Boex heb ik te horen gekregen dat regulier groot onderhoud aan de badkamer in een cyclus van 35 jaar zit. Dat wordt eventueel bijgesteld als er veel individuele meldingen mbt lekkages, kwalitatief slechte materialen, et cetera bij de Boex binnenkomen.

Ik vroeg me af hoe het is gesteld bij andere bewoners. Is er bij jouw badkamer sprake van slijtage, punten waar wat aan zou kunnen/moeten gebeuren, heb je lekkage klachten (al dan niet al/ooit gemeld aan de Boex)?

met vriendelijke groet,
Peter

Peter22
Admin

Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 27-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

badkamer onderhoud Empty badkameronderhoud

Bericht  MiriamC ma 13 feb 2012, 10:08

Hoi Peter,

Bij ons beginnen de naden van de badkamervloer te vergaan en is de vloer zelf ook op een aantal plekken beschadigd en versleten. Het ziet er niet naar uit dat deze vloer de 35 jaar zal halen...

Daarnaast heeft onze verwarming een flinke roestplek (die er al zat toen we hier in 2006 kwamen wonen) en is onze douchebak na 6 jaar en ondanks flink poets- en schuurwerk nog steeds voorzien van de afdrukken van de antislipmat van de vorige bewoners.

Groeten,
Miriam
HRH 20

MiriamC
Admin

Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 18-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

badkamer onderhoud Empty Ook bij ons..

Bericht  Johan.B. za 31 maa 2012, 06:18

Ja ook bij ons kan er in de badkamer wel wat gedaan worden.

Ik heb bivoorbeeld een barst in de wasbak, heb dit ook gemeld bij oplevering, maar helaas zonder resultaat.

Johan

Johan.B.

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 31-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

badkamer onderhoud Empty Re: badkamer onderhoud

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum